5 dagar kvar

Oups nu börjar det närma sig! Fast nu har jag börjat lugna ner mig lite inför packning och resan. 
Äntligen har frasen "Allt löser sig, på nåt sätt!" börjat framträda igen, och jag har väntat på det! Det är en många saker som jag har lärt mig på mina resor och det är en få saker som jag faktiskt använder!!

aja, igår var det avskedsfesten, om man nu kan kalla den så, och slutbetyget är: Vi är ett skumt gäng som jobbar på Donken, fast väldigt roliga! Nej, men det var glada människor, gott att dricka och mycket prat och bus. en bra fest helt enkelt!

Idag så händer det inte så mkt, ska förmodligen in till stan en sväng, ska till optikern och be att dom spänner glasögonen lite grann.. Fast det skulle jag även kunna ta imorrn för då ska jag in och ha ett möte med Magnus!
Jag ska få boken och pärmen som jag ska ha med mig till Sälen och plugga i! =)

Men nu glömde jag ju en sak! Det är ju bio ikväll!! Ikväll så blir det (äntligen) New Moon med ett gäng från jobbet! Ska bli väldigt nice, är så sjukt peppad att sen den filmen!

Nä, vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Jessica Hallvede

Åh vad spännande att flytta till Sälen! Skulle jag också vilja göra!:D

2009-11-23 @ 11:58:37
URL: http://jessicaikent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0