Sova

Det är ungefär vad jag har gjort i helgen, förutom jobbat dårå, men det var ju ganska självklart..
Det var jag och Sofie som var dom enda som jobbade natt hela helgen, lite skumt (vi hade ju inte sagt nej till en ledig natt...) men men, vi jobbar ganska bra ihop och har ganska roligt ihop oxå så det =)

Varit ledig idag, mkt mkt skönt! Tog sovmorgon (som mer berodde på att jag inte kunde sova igår kväll..) och vaknade utvilad för första gången på ett par dar.
Börjar dock nio imorrn så jag vet inte riktigt hur smart det var men men...

Imorrn fyller min lilla gullunge 2 år! Att Anton redan blitt så stor är ett stort bevis på att tiden flyger förbi...
Jobbar bara hela dagen så jag ska försöka lösa det här med att komma ut och fira honom.. Har iaf slått in paketet nu, det är, big surprise, en traktor! =) Ungen älskar allt som har med jordbruk och kan vad allting heter..

Har ni någonsin blivit rättat av en 2-åring om vad en maskin gör och vad den heter?

Nej, ska försöka göra mig själv trött, fråga mig inte hur, titta på nyheterna kanske?

Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0