Första natten i lägenheten

Jaha, då var första natten avklarad.
Vi fick nycklarna igår och åkte sen och handlade, det blev jävligt dyrt! Alla basvaror skulle hem. Sen så var det ut till Endre och hämta lite saker...

Sen, efter lite funderande så drog jag och Jennie ut. Först gick vi till Effes men det var vääldigt dött och sen gick vi till Bistro och Pumpbolaget! Och där var det folk. Där träffade vi Sofie, Per, Emmelina, Putte mfl... Det var askul och stämningen var verkligen på topp!
Träffade även min farbror (!) med flickvän där. Han var ganska glad om vi säger så, vi hörde inte ett ord vad vi sa till varann så jag ska kolla med honom nån dag vad han verkligen sa.. (om han kommer ihåg).

Sitter nu och myser i soffan, jennie sitter i fåtöljen, vi får väl se om det händer ngt idag, fast Emsli och Emma kommer in till stan sen så då händer väl nånting, och sen ska jag ut till Sanda och fira Sonnys födelsedag

Vad ska nu göra en söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0