Första stängningen

Ok, första stängningen avklarad. Den var intressant (flashback någon?). Vi skulle vara klara vid tio, vi var klara vid elva, strax efter. Det säger väl det mesta?

Gud, vad jag är trött och hungrig just nu! Hungrig är lätt att ordna men jag har ingen lust att gå och lägga mig. Jag skulle vilja bara sitta och prata med en vän, atingen på telefon eller face to face. Men det är lite svårt, kl är snart midnatt och jag sitter i en stuga i Sälen, helt själv..
Innan ni frågar - ja, jag har hemlängtan, eller inte riktigt hemlängtan mer kompislängtan.

Nej, det finns kanske något gott att äta i kylen, sen ska jag sitta och tycka synd om mig själv en stund och sen är det sängen för imorrn väntar nästa stängning!

Bai

Kommentarer
Postat av: Freddy

Hur känns det nu då? Bättre när solen är uppe hoppas jag verkligen. Du klarar det här, du är en av de envisaste månniskor jag känner =) Tänk på pengar och på utbildningen. Hör av dig om det är något.

2009-12-05 @ 08:19:18
Postat av: Jessica Hallvede

Åh, kompislängtan vet jag precis hur det känns! Men snart kommer du att lära känna nya underbara personer, det är jag säker på :)

2009-12-05 @ 17:25:22
URL: http://jessicaikent.blogg.se/
Postat av: Sofie

Håller med föregående talare! Du kommer snart bli kompis med folket däruppe precis som du blivit här på ön. Ni kommer få superkul om du ger det lite tid!

2009-12-05 @ 20:15:43
URL: http://sosofofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0