Förlorat - julkänslan

Ok, blogginspirationen har varit ganska låg nu några dar.. Sånt händer =)

I helgen var mamsen och papsen uppe och hälsade på lilla mig! Och gud, vad härligt det var att se dom igen! =) Tiden gick så fort bara men det går nog ganska snabbt tills jag ser dom igen! (hoppas jag!)

Vad har hänt sen dom åkte då? Ja, jobbat.. Jobbade ikväll oxå och för att citera en av mina kära arbetskollegor:
"Vi var så rövknullade man bara kan vara!"

Jag hade tänkt att skriva något mer ...rumsrent? men kom inte på något så då fick det bli detta. Men man fattar iaf hur ordentligt överkörda vi var!

Imorrn så väntar en ledig dag och jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska göra ngt nyttigt eller om jag ska bara slappa.. Den som lever få se... Men en ska som jag ska göra är att försöka hitta julkänslan!!
   Alltså, kommer ni ihåg känslan man hade när man var liten? När man kunde säga på minuten hur lång tid det var kvar till julafton? När man vaknade vid fem på morgonen och frågade sina föräldrar när det var dags att gå upp.. I år har jag ingen känsla alls.. Jag ska dock tända lite julljus imorrn och så får vi se om det händer ngt då.. =)

Nej, äta ngt och sen isäng kanske?

Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0