First Day!

Ok, första dagen avklarad. Det var....intressant kan man väl säga. Många olika viljor, många olika rutiner and so on and on..
Vi kan väl sammanfatta det så här: Mer än en gång så tänkte jag "Varför varför lämnade jag gotland???"
Men det ska nog ordna sig! Jag ska få bli verifierad i en hel del när jag är här uppe så jag får väl lära dom gotlandsmetoderna =)

Nu har jag precis ätit mat, tomtegröt, mkt mkt gott! Nu ska jag nog bara slappa resten av kvällen framför SOS Gute och Criminal Minds, imorrn väntar jobb 11-22.


Nej ,det blir nog inte så mkt mer skrivande idag, vad har ni gjort för kul idag? Jag har gjort en sak som var så skönt och kul! Jag hade ett långt bra samtal med Caroline! Mkt skönt, man saknar verkligen det att träffa sina vänner varje dag, men nu får det bli telefonträffar ett tag framöver! =)


Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0