Back on track?

Läste precis Carolines blogg precis och där stod det om vårt samtal i förmiddags och därmed stod det även att jag lät som om jag var back on track. Är jag det? Har ingen aning =) Det växlar ganska fort men det är väl så det ska vara? Dom bra stunderna blir i alla fall fler och fler och längre och längre.

Men det är en mycket större omväxling än vad jag trodde här uppe. Både med jobbet, människorna och allt. Jobbet är så olikt det hemma så det inte är sant! Jag har verkligen fått en djupare respekt för Magnus och vad han har gjort för vår restaurang! Och människorna, jaa.. vad kan man säga? Att säga att dom allra flesta kommer upp hit för att festa i första hand är ingen under drift. Men dom är sjysta (dom allra flesta, men säger som min kloka vän Angelica - Man måste inte älska sina arbetskamrater) men vi är väl kanske inte så mkt gemensamt. Så jag hänger inte med dom ut varje gång dom drar ut. Detta gör väl att jag inte riktigt "bondar" så mkt med dom men helt ärligt? Så gör det mig inte så mkt. Jag kan lära känna dom på jobbet eller över en fika nån gång.

Men just nu så hoppas jag på att tjejerna som jag ska bo med senare är lite mindre festa än dom som är här uppe nu men man vet aldrig.

Nej, usch kände hur humöret sänkte sig igen, med det motarbetar vi! =) Ska se lite mer på Buffy ikväll, annars händer det inte så mkt. Grabbarna är på jobbet ett tag till så dom kommer väl ikväll nån gång. Imorrn väntar jobb 8-17, det är väl allt jag vet.. =)

Föresten, hur ofta kan man ha en dröm om samma sak innan det blir creepy? Jag frågade Angelica igår och hon sa 2. Lite jobbigt eftersom jag är uppe i 4 eller 5 nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0