Sommarlovet över (?)

ok, då är mitt sommarlov härifrån över. När jag insåg min arbetsmängd i sommar så fick bloggandet vila ett tag =) But now Im back!

Vad har då hänt den här sommaren?

Jobbat - över 200 timmar i Juli
Blev månadens medarbetare i Juli
Vart ute och festat
Köpt en ny data (dock sitter jag inte vid den nu, har inte hunnit fixa internet ännu)
Sen har det säkert hänt en massa andra saker men det kommer jag faktiskt inte ihåg... =)

Jo, föresten, Sälen blir av!! =) December till April, heltid, mkt nice! Och det kommer vara jag och 4 boys från Gotland..
Fast dom är jävligt roliga så det är helt ok! =)

Vad händer den kommande tiden då?
Hm, kortsiktigt så ska jag packa upp från flytten hem igen, och sen ska jag in till stan och träffa Sara innan jobb 17-23.
Sara ska iväg på sin födelsedagspresent från sin kille, en hemlig resa! =) Jag vill oxå ha...

Om man ser lite längre fram så ska jag ha semester i oktober, jag ska bestämma mig och jag ska bo hemma eller i stan fram tills Sälen, och jag ska givetvis hälsa på Angelica och Emma som är flyttat från ön..!

Nej, packa upp vad det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0