Söndag

Hej! Var nån dag sen jag skrev nu...

Vad har hänt då? Förutom sjukdomen, som jag äntligen har blivit av med! Så har mamma fyllt år, hon och pappa har varit i sthlm och vi firade henne hemma igår. Hon fick presentkort av oss till Göta Kanal, hon blev väldigt glad! Sen kom även släkten från Eke på kvällen och överaskade henne!

Annars var det en lugn kväll, jag gick inte ut, kroppen kändes fortfarande så trött så jag sov istället... =)

Föresten så har jag och Emma bokat båtbiljetter till sthlm i slutet av Maj! Det blir shopping, fest och umgås med Jonas och hans kompisar! Längtar redan... =)


Nej, vädret är så härligt så jag ska nog ut och njuta av det en stund!

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Jessica H

det är väl inte sista helgen i maj?? då kommer nämligen vi till gotland! :D

2009-04-26 @ 17:53:45
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0