Långfredag

Fast jag vet inte hur lång den blir för mig, jag sov ju till 12.. Natten gick bra, det var väldigt lugnt så vi jobbade inte riktigt ihjäl oss.. =P Det klart bästa var när Caoline fick en milkshake av en gäst, krävde att hon skulle dricka den, hon är ganska pissed, dricker lite grann, har mord i blicken när hon (surt) säger : "mm, jättegott!". Emmelina höll på att förgås av skratt och vi hade båda två ganska ont i magen... =)


Här är mina sötnosar när vi gick påskmarschen igår, ingen bild på mig kommer dock.. =)

Vad händer mer idag då? Ska iväg på barnkalas alldeles strax, Liam fyller 3! Sen är det lite jobb och sen hem.
Vad ska ni göra så här i påsk?

Nä, ska slå in paketet nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0