Det omöjliga tar bara lite längre tid

Det smarta uttrycket sa Mr. Churchill. Jag tycker att det låter mkt bra, framförallt som jag tänker tillbaka på mitt och Emmelinas flummiga samtal i köket (på jobbet) en natt, där vid två-tiden.. =)

Föresten, om himlen blir grön eller nåt liknande så är det för att jag är nästintill klar med julklappsinköpen för iår, har bara en kvar och den ska jag och lillbrorsan köpa tillsammans.. Så nu kan jag gå och njuta hela december, och längta till Thailand, om nu läget lugnar ner sig där... Annars blir det spännande, minst sagt.

Nej, nu ska jag fortsätta pyssla här hemma..

"Well, you know how men are. They think "no" means "yes" and "get lost" means "take me, I'm yours


Nån som kan gissa vem? =)

Bai

Kommentarer
Postat av: Emma

HRECULES!!! =P Va fan heter hon nu igen da... XD ...

2008-11-27 @ 18:25:27
URL: http://aniqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0