Mindre än en månad kvar..

Om en månad kommer vi att sitta nere i Thailand, i värmen och solen och bara njuta.. (Bara för att jag har skrivit det nu så kommer det en monsun eller nåt..Murphys Lag...)

Jag hoppas att ingenting krånglar till sig med visumen, orkar inte med det, nu vill jag bara börja planera det roliga!!

Tuff dag på jobbet idag, men det är bara att lägga bakom sig, annars kommer man bara fortsätta irritera sig över det.. Just nu så tänker jag bara på Thailand om det händer nåt, det funkar ganska bra..

Har ni tänkt på hur mycket man har ändrats som person sen skolan? Nu är det ju inte speciellt länge sedan jag tog studenten men jag känner endå att jag inte är samma person, på både gott och ont.. Det kanske är så att i skolan så var det inte lika allvarligt, på nåt sätt.. Det är inte riktigt samma sak att komma försent till jobbet och till skolan. Kom du försent till skolan så var det bara du som drabbades (Om man nu brydde sig...) Men kommer man försent till jobbet så blir det jobbigare och tuffare för alla andra, eftersom dom måste göra ditt arbete..
  Nu är jag ganska glad att jag har förändrats, jag hoppas att det är för det mesta till det bättre. För mig så är det även så att jag tror att man hela tiden utvecklas och ändras som person genom livet, genom olika saker som händer en.
 
Vad säger ni, har ni ändrats som personer sedan skolan? Det är känns som om det skulle kunna bli en intressant diskussion. Speciellt med lite vin eller cider till =)
Som sagt, jag hör gärna vad ni har för åsikter, det är alltid kul att diskutera och prata.

Nej, jisus vilket långt inlägg det blev... Aja, nu ska jag nog sussa (fast jag lär sitta vid datan en stund till, som vanligt...)

We've only got about twenty minutes..*BOOM*..make that five!


Jag har snöat in lite på Disneycitat, men jag tycker det är ganska kul... Nån som kan? ?=

Bai


Kommentarer
Postat av: Emma

Hmmm? Nåt säger mig att jag ska kunna denna... men kommer fan inte på den! XD Den enda som poppar upp i mitt huvud är typ Atlantis... eller Mulan typ... XD

2008-12-11 @ 09:33:25
URL: http://aniqua.blogg.se/
Postat av: Madde

Atlantis va? :)

2008-12-11 @ 16:59:42
URL: http://maddie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0