pausknapp?

Har någon hittat en pausknapp som gör att man kan pausa livet en vecka eller så? Jag skulle ge ganska mkt för en sån nu..
Just nu så har jag så svårt att se positivt på saker och ting, känner mig bara hängig.. Men det brukar jag göra på höstkanten, så förhoppningsvis är det borta igen när vintern kommer..

Ska på slite marknad imorrn, själv just nu, nån som ska dit? Ska bara gå och kolla runt och mysa..

Nä, allvarligt, gå och lägga sig i sängen med en bra bok.. Känner mig helt slut ikväll... =P

Föresten, nån som har nåt boktips? Ska nästa helg sitta sammanlagt lite över 20 timmar på buss över en helg så bok (böcker) behövs!

Bai (eller Godnatt kan man kanske säga..)

Dagens Hiss: Bra kompisar! Har ett antal såna och det betyder så mkt!! Även om man inte pratar jätteofta så vet man att man har kvar just den kompisen
Dagens Diss: Höstdepression.... behöver jag skriva nåt mer?


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag gillar Kajsa Ingemarssons böcker :) Tex Små Citroner Gula och Inte Enklare Än Så.

2008-08-29 @ 21:45:28
URL: http://maddie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0