Det är så långt till nästa vår....!

Gudar vad det kan verka långt ibland....! Jag vill iväg nu, helst igår... ^^

Idag efter jobbet så träffade jag Angelica och vi satte hos på vinäger och började prata om allt mellan himmel och jord (som vi brukar alltså ^^ )
Sedan kom vi in på det viktiga, vår tågluffning!
   Efter en hel del prat hit och dit, så hade vi kommit på preliminär resplan och budget, mycket duktigt gjort av oss tycker jag ^^


Orkar inte skriva mer, jag bara drömmer mig bort till London, Paris, Madrik, Rom och Prag ^^


Bai

Dagens Diss: jobbiga människor som inte kan besälla ordentligt
Dagens Hiss: Angelicas bil är hel igen! =D

Kommentarer
Postat av: brorsan

dagens diss: folk som missar t:en i ord.

2007-07-09 @ 01:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0