Ny jacka!

Jag, Karin och Nayomi var i veckan i Borlänge för att shoppa lite (vi var lite trötta på Lindvallens utbud av Stadium, Stadium Ski och Stadium Outlet...)

Väl på plats så hittade vi till Gina Tricot där jag hittade denna fiina jacka =)


(ursäkta bildkvaliteten... orkar inte bråka med kameran ikväll...)

Denna snygging blev min för 49kr! Detta pga ett syfel med fodret men det har jag (!) fixat ikväll 
(ok, jag fick lite hjälp av Karin men men...)

Så, denna får nog åka med mig till Gran Canaria om mindre än två veckor =)

Nej, nu ska jag fortsätta min kväll med att sortera lite bilder, kanske lägga upp några?, fixa lite här i stugan och sen sussa för klockan ringer sju imorrn bitti.

Ha en bra kväll hörrni!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Riktigt snygg jacka!! Åh gran canaria, fy vad avis jag blir!

2011-01-18 @ 22:25:47
URL: http://sandrajhallvide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0