long time no see

Ja, vad säger man... sista inlägget var i mars..
Är det för mycket att säga att inspirationen att skriva dog eller?

Sista inlägget jag skrev, då satt jag i min stuga i Sälen, fjällkransvägen 13 och jag hade precis fått min lägenhet.

Nu, sitter jag ca 1 km från min gamla stuga. Nu sitter jag på Gubbmyrsvägen 26 och jag delar den med 3 andra gotlänningar just nu. Vi kom igår efter en lång resa och imorrn börjar jobbet.

Vad har då hänt sedan sist? Jaa.. jag har flyttat hemifrån, jag har börjat förstå att det här med att bo själv är inte riktigt så enkelt som man trodde när man var liten.
jag har jobbat, jag har fått åka på kurs med jobbet och jag har blivit verifierad skiftledare! Det känns mest verkligt nu faktiskt, nu när jag ska vara en av skiftledarna här uppe i Sälen fram till sista april.
Men det kommer att gå bra. eller? Nej det kommer att gå bra. Kanske..om jag försöker riktigt ordentligt..
Nej, det kommer att gå bra.

Nej, nu ska vi laga mat, ikväll blir det tacos!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0