Whistle while you work

Det var lite så på jobbet inatt, vi var så trötta att vi till sist blev fnittriga. Det var... intressant att jobba då, men väldigt roligt! =) Det var mycket att göra inatt, men det gick bra, som vanligt så lägger man i en högre växel när man ligger lite efter.

Ska snart till jobbet igen, 18-04 blir det ikväll. Ska bli roligt, vet dock inte vem jag jobbar med, Carro är sjuk så det är inte hon, men jag vet inte vem som har tagit hennes pass.. Aja, det visar sig.. =)

Har varit på hästtävling idag, var lagledare för GLRs lag i Division II i hoppning. Det var sista omgången och vi ledde innan. Tjejerna red jättebra och efter om omhoppning där jag bokstavligt gömde mig bakom ett plank för att jag inte vågade se när dom red, så visade sig att vi slog den andra laget på tid och vann därmed! Och, givetvis, så vann vi den totala också då!

Nej, fixa lite här hemma, sen blir det mat och efter det - jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0