Hemmakväll

Yup, grabbarna drog för en stund sen till en annan stuga för fest, men jag känner mig så trött och mör i kroppen så jag stannade hemma och tar det lugnt.. =)

Gårdagen var kul dock en sån jäääävla kö till utestället så det hela slöt med att vi åkte till en annan stuga för en hederlig hemmakväll =) (om vi säger så, säg munken och gute kön på sommare gånger 3-4 så närmar vi oss hur den här kön såg ut...)

Eftersom det är första advent och det faktum att jag inte ett uns med juldekorationer eller ljus i stugan så tar jag upp för det genom julmust och filmen Miracle on 34th street.
Det är en sån där mysig julfilm som bara kurar upp sig i soffan och bara..myser och längtar till julen. Se den i jul, ni kommer inte att ångra er! (Angelica.. det är en bra film, se den!)

Imorrn så väntar städning på jobbet.. (yay...) ok, tänk på pengarna Anna.. Tänk på pengarna och inte på att vi ska olja in matsalsgolvet och storstäda köket (och det är bara det som vi har råkat snappa upp, det lär vara mer..)

Nej, just det, tänk på pengarna!

Ha en trevlig första advent och tänd ett ljus för mig va? =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Freddy

Hur kommer det sig att du/ni ska städa restaurangen?? Det lät ju verkligen kul :). Hoppas du har det bra och att du lär känna nya människor som du trivs med. PoK Freddy

2009-11-30 @ 07:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0