Våffeldagen

Har precis kommit hem efter en heldag med syskonbarnen i Sanda. Är lite småtrött efter att ha busat, spelat, pysslat och varit ute och lekt i snön, men hey, det är så roligt så jag gör det gärna! Har nu även börjat vänja mig vid tanken på att jag kommer att heta Nanna, ganska länge.. =)

Till mellis blev det då våfflor, första gången som nån av barnen har ätit våfflor, och dom gick hem (även om sylten och grädden smällde lite högre...)

Otroligt givande inlägg men jag är ganska trött just nu.. (det kan ju även förklaras med mina 5 timmar sömn inatt..)

Ska umgås lite med familjen nu, fast mamma lär man ju se ganska mkt kommande veckorna, hon gick till läkare idag och kom hem med sjukskrivning ett par veckor... =(

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0