Rättelse

Igår på jobbet så blev jag informerad att jag har skrivit fel i förra inlägget, person nr 1 är nr 2 och person nr 2 är nr 1. Hängde ni med? Jag lovade i vilket fall att jag skulle rätta det så nu var det gjort! =)

Släckte ni igår? Det gjorde vi, väldigt mkt men det var jättemysigt! Och jättelugnt, folk trodde nog vi hade stängt, så vi stod mest och prata..

Ska träffa Jennie ikväll igen, ska se på film, käka godis och annat onyttigt.. Så får vi se hur det går för vår sommarplan som vi kom på igår, det skulle vara så kul om det funkade!! =)


Förlåt, jag jobbade till tre, kom hem vid halv fyra, somnade vid kvart i fem och gick upp vid tolv... Sov egentligen ganske många timmar (kom jag på när jag skrev allt det där) men är såååå seeeeeg... Ska snart äta frukost/lunch/brunch, sen hoppas jag fortfarande på våfflor i eftermiddag! =)

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0