Ojoj...

hjälp, vart tar tiden vägen?!
Just nu känner jag hur tiden verkligen rinner genom mina fingrar... Inte bra... Var ett tag sen jag bloggade, men har inte haft tid eller riktig lust.. Inne i stan så har vi bara jennies data och den är lite seg, så oftast orkar man bara göra det man måste göra (betala räkningar, kolla mailen...)
Vad har jag gjort sen sist då? Jag har firat midsommar, varit ute på munken med Carro, fikat med kompisar, varit hemma hos Emma och myst och jobbat (surprise någon?)

Jag undrar hur det kommer att bli i höst, jag lär vara i Sälen. Angelica lär sticka och plugga, Emma kommer vara på Strömsholm och Emsli lär vara kvar här... Vilka ska jag umgås med där uppe? Vilka ska få mig att se det positiva och göra mig gladare när jag behöver det? Hmm..
Fast jag lär ju ha kompisar där uppe oxå, men inte mina tjejer.
Kom på det idag när jag åkte från Emma, Gud vad jag kommer att sakna dom! Även om det nu inte blir ngt med Sälen så är inte Angelica eller Emma på ön, Aja, då blir det väl att åka och hälsa på!

Nej, slutar nu innan jag blir helt deprimerad och börjar ångra hela Sälen-grejen


Kommentarer
Postat av: Jessica H

nejnejnej! Ångte INTE sälen! iof så har ju jag aldrig varit i just sälen, men antar att det liknar åre, o är det bara hälften så bra som åre så kommer det att vara suuuuuuuuuuuuper!!! :D :D

2009-06-25 @ 21:13:20
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/
Postat av: Angelica

Säg inte så! Nu får jag ju värsta separationsångesten! :S

2009-06-28 @ 22:35:26
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0