Rock on!

Rockade fett på Bopen idag! =) Det var en hel del hängande hakor och kommentarer om mitt spring. Väldigt nice att höra och självförtroendet växte så det räckte och blev över.

Sitter i stugan nu, åt mat för ett tag sen och efter det var det kladdkaka för hela slanten! Nu väntar sängen med en film som sällskap och imorrn väntar jobb 8-17. Ska få åka till jobbet imorrn så det är nice!
Varför började jag se filmen på trean? Skulle gjort en massa saker ikväll egentligen men så blev det ju inte.. Dumma dumma romantiska komedi (som jag inte ens gillar, inte ikväll iaf).. Det är absolut filmens fel, det var ju inte jag som satte mig ner i soffan.... Ok, vi slutar där tror jag...



Pratade med Angelica idag, vi kom överasskande (not!) in på Thailand, så därför kommer en bild för minnenas skull.. Gud, snart ett år sen! Vart tar tiden vägen egentligen??


-Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0