God morgon

eller, det är ju inte riktikgt morgon nu men kom inte på nåt annat att skriva.. =P

Läser just nu om den nya Ipredlagen på Aftonbladet.. Jag har faktiskt inte varit speciellt involverad i det här och helt ärligt så kan jag knappt vad den går ut på (men det läser jag ju nu)
Man kan ju dock säga att det engagerar folk, läser just nu alla kommentarer.. Intressant läsning. Jag har ingen riktig åsikt på den här lagen och jag kommer att vänta ett tag så jag hinner bilda mig en ordentlig.

Fick lust med lite bilder från Tågluffen =)

I parken vid Eiffeltornet, tåget gick väldigt sent så vi var där. Anna + Angelica+ en flaska vin = Kan det bli bättre? =D


Vad turistig man kan se ut =P Lite synd att bilden blev så mörk, annars var den bra. Obs! Se min kamera! Den försvann ju i Madrid (undrar om tjuven var glad när han öppnade väskan och hittade noll av värde..?) "Ja e int' bitter"



Högst uppe i Eiffeltornet. Ja, jag är höjdrädd. Ja, jag ser halvt panikslagen ut där. Ja, jag var halvt panikslagen där. Men med Angelicas arm om mig så gick det bra =P (jo, tjena. Hon håller i mig så jag inte ska springa ner igen..!)

Och, ja Angelica, jag håller med. Det är häftigt att säga att man har gått uppför Eiffeltornet. Men det tar tyvärr inte bort faktum att jag är höjdrädd.. Men jag gick upp, och gick ner igen. Så jag övervann (iaf tillfälligt) min rädsla.. =)
Får göra det igen nångång. Om inte annat för att få en ordentligt bild på mig -.-
Och lite bilder på mig från Paris, det måste jag fixa nångång, mina försvann ju...

Funderar just nu om jag ska försöka hitta energin att göra en garderobsrensning (som jag har tänkt ända sen jag kom hem...) Får se hur det blir.. =P

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag föreslår vår i Paris, grymt bättre budget, lika gott vin, lika härligt väder och mycket mer crepes! Vad sägs? ;)

2009-04-02 @ 12:22:46
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0