And the car is mine!

Yup, betalde precis in det sista till mammas konto =)=)=)=) Äntligen kan jag säga att det verkligen är min bil!
Och såklart är det bara en slump att brorsan fyller 18 om några dar och därmed kan ta körkort... (glorian hänger lite snett nu bara...) Nu får han be väääldigt snällt om han ska få låna bilen... *ondskefullt skratt*
Haha, nej, snälla jag lär väl låna ut den iaf...

Jaha, annars så känns det som det här är repris av sommaren -07... Jag jobbar jämt, är trött, folkskygg och känner mig allmänt antisocial.. men det ska vi försöka råda bot på!!
Fast det är svårt att få ihop det med vissa, våra scheman går totalt fel, så september kanske?

För att nämna en underbar nyhet, Emma är tillbaka på ön!!! Träffade henne i torsdags. Åh, jag har saknat henne så mkt!!
Nu ska vi bara få ihop det med Emsli och Madde ( Om hon kommer till ön vill säga...) och ha en klassiker choklad-och-filmkväll!

Föresten, kom på en till nyhet, snart kommer Elin och Jennie hem igen!!! =)

Se, nu blev jag på jättebra humör helt plötsligt!!

Bai

Dagens Hiss: Mina kompisar!
Dagens Diss: Varför ska det alltid vara stålande sol och strandväder när jag jobbar 8-18!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emmsing

Ja jag är HEMMA!!! WOHOO! =P Och jag vill ut och festa!!! Så hör av dig när du ska ut!!! ANNAR! ;P

2008-07-28 @ 01:51:26
Postat av: Findus

Kommer till G-land nästa vecka,

lust/tid att ses? :)

2008-07-29 @ 19:37:00
URL: http://maddie88.blogg.se/
Postat av: angelica

Gissa vem som ska hoppa från ett antal 1000 meters höjd på torsdag...

2008-07-29 @ 21:38:39
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0