Godkänt!

Ok, den första riktigt ordentliga stugkontrollen med ägaren av stugorna avklarad! Resultatet? Godkänt (yay oss!!)

Vad har annars hänt då? Jaa..
I måndags så åkte jag och Markus från uppsala.. Det gick bra tills vi hittade en isfläck på en raksträcka... =/ Vi åkte ner i diket med lite buller och bång, och sen var vi fast. Efter 1 ½ timmes väntan så kom bärgaren. Men det gick bra, jag fick ett stort blåmärke på axeln, Markus klarade sig helt (den jäkeln..=) ) och bilen klarade sig.
Sen så har jag jobbat.. och jobbat lite till...

Nu så börjar min öppningsperiod som varar i ca 2 veckor.. Det ska bli nice att ha kvällarna öppna, jag ska bara vända om dygnet till öppning..

Nej, lite mat och sen sängen.. för klockan ringer halv sju.. vilket är lite jobbigt när man är van vid att gå och lägga sig vid 2-3 tiden..

Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0