Fjärde advent

Idag är det fjärde advent och fast jag tycker att det är lite fel så är det ganska mysigt.. =) Jag tycker nämligen att fjärde advent är julafton. Och därmed så fyller jag år på tredje advent.

Vad har då hänt här uppe i fjällen sedan sist?

Jag har firat min födelsedag, en dag som blev så bra som det bara går! Jag blev firad av alla Donkenmänniskor, både med paket, skidlektioner och tårta!
Efter en förfest som hette duga så drog vi vidare till Harrys. Ni vet såna kvällar när man bara studsar fram och bar möter glada människor som kramar en och är glada?
Sån kväll hade jag =)

Sen var det liiite segt att jobba 12-22 dagen efter men men, man fyller ju bara en gång per år =)

Nu är jag hemma efter stängningen och ska precis dra över till grannstugan, det blir nog en ganska lugn kväll.
Vi är alla lika trötta =)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0