Visst är det torsdag?

Ok, har sjukt dålig koll på dagarna.. men men, så länge man håller koll på vart man ska vara vid vilken tid så får det väl gå.. =)

ok, gårdagen med lite korta ord: sov, städade, jobbade, åkte hem till syrran, sov där. Idag: barnvakt + kattvakt, var på ridskola med Emy (Anton var med han oxå),  hem, ljusparty här hemma vilket gjorde att jag köpte en del saker =)

Ni vet när man är så där jättetrött att det enda som finns i huvudet är hur skönt det ska bli att få gå och lägga sig? Och man redan vet hur skööönt det kommer att vara att sträcka ut sig i sängen, sno ihop sig till en lite knut och sen somna bums? När man sover så djupt att man inte kommer ihåg om man har drömt eller inte?
(hinthint) jag är sååå trött just nu!!!

Så, innan ögonlocken klibbar ihop sig helt, godnatt!

Föresten, jag har nog nån minut på mig innan jag somnar, nu har jag börjat planera semestern! Det är en del som ska klaffa och en del saker som jag måste fundera på hur jag vill ha det.. ett ex: vill jag ha min bil eller mammas? Jag är mer van vid min, men mammas är (för att vara helt ärliga) bättre än min... 

Nä, mer funderande får det bli imorrn, då väntar även körning med Carro!

Nattinatti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0