EPF

Sådär, då kan man väl räkna tiden som EPF nu då.. (Efter PersonalFesten). Det känns lite så, för det är en sån stor grej för oss, så man pratar om den i ett par månader innan och efter så pratar man om vad som hände..
  Såklart, är jag med i den andra kategorin.. Ok, jag blev förbannat full och spydde, första gången det hände faktiskt men allt måste ju ske nån gång, eller hur? =)

Nej, men det var alldeles alldeles... underbart (för att citera en speciell prinsessa) God mat, goda drinkar (nähä?! tänker ni nu), härliga människor och det med det är att jag träffar dom nästintill varje dag!

Jag vet att folk har börjat fråga efter bilder på min nya hårfärg, men det får tyvärr vänta tills jag har fått min kamera (den ligger dock på jobbet nu, framsteg!) Eller tills bilder från personalfesten dyker upp på facebook (tro mig, med tanke på vissa personers papparazzifasoner så finns det bilder! =) )

Så, gårdagen blev mest en återhämtarsigdag och idag har jag varit barnvakt åt busungarna 1 och 2 (även kallade Emy och Anton) Sitter hemma nu och bara slappar, snart ska jag och pappa laga mat och sen så väntar öppning imorgonbitti.

Nä, se på lite CSI NY innan maten.. =)

Bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0