Semester

Nu, mina vänner, nu har jag semester! Som jag har längtat! (och pratat om...) Från och med idag så är jag ledig i 18 dagar framåt! Vad är ett bra sätt att kickstarta en semester? Jo, man drar till sthlm med en kompis och shoppar! =) åker med Sara imorrn med 7 båten.. Sen så är det sthlm två dar, hem en dag och sen åter igen 7 båten upp, bila till strömsholm och Emma. Efter det så bilar jag till Angelica, efter det...har jag ingen aning om ännu =)

Föresten, jag tycker om min packning för två dagar i sthlm.

Min hanväska med allt som finns i den
sovtröja
tandborste och tandkräm.

Thats it. resten av bra att ha saker när man inte är hemma, finns i väskan redan =)
Nog för att jag alltid brukar packa ganska lätt men det här tar väl priset.. =)

Nä, ska ta itu med min enorma packning.. =D Eller, städa av min bil ska jag göra, pappa ska ge den lite service innan min roadtrip.

Får se om jag får tag på en dator i sthlm annars så hörs vi på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0