Måndag

Godmorgon på er! Eller, inte riktigt men men..
Vad gör ni idag? Hoppas er dag är lite roligare än min, jag ska städa, sen ska jag till jobbet en halvtimme tidigare för Magnus och jag ska ha uppföljning från vårens medarbetarsamtal.. (ja, jag är nervös, vet inte varför men det är jag alltid)

Sen undrar jag en liten sak, ringde tandvården precis, för jag har egentligen tid ikväll men jobbar så jag kan inte.. Nästa lediga tid som min tandläkare hade var den 15 okt!
Människan måste jobba mer än mig!

Nä, städa var det, men jag har en känsla att brorsan blir arg om jag börjar dammsuga i mitt rum när han ligger och sover i rummet bredvid, och det är en tunn vägg därimellan! (hehe...) Vi får väl se på vilket humör jag är på!


Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0