Hopptävling

H(Yes, Angelica fattade internskämtet i förra inlägget! -För er andra, sorry men det är en eeeextreeemt lång historia bakom, kanske en annan dag..)

Ok, lång dag.. Varit på hästtävling hela dagen, min tjejer var mkt mkt duktiga!! Ena laget blev tvåa och andra kom en liten bit bakom placering men var jätteduktiga endå! - Föresten, nån som kände av jordbävningen idag?

Kommer nog ha lite träningsvärk imorrn, vem behöver gym när man har hästtävling? Framförallt när man ska bygga om banan tills imorrn och måste släpa fram en massa nya hinder... =/

Sitter nu nyduschad, mina nya jeanstights på mig (såna som jag har sagt att jag inte kan ha eller vill ha..) och ska alldeles åka hem till Sofie en liten stund.. Är fest på gång där men jag är bara med hemma hos henne, börjar 0745 imorrn..

Nä, åka in till den stora staden och vara social!

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0