Fredagsmys

God kväll (eller är det afton...?) =)

Sitter nu med lite choklad och håller på att fixa med musiken på datan.. jag har fått in den i datan nu och nu ska den helst fortsätta in i min mp3 men det är där som diskussionen börjar.. Aja, man kan ju inte vara bra på allt... =/

Har föresten skrivit ut mina kartor för min roadtrip! En Nynäs-Strömsholm och en Strömsholm-Linköping. Kom i skrivande stund på att jag kommer att behöva en Linköping-Oskars men men, det finns tid..

Ha, nu började mp3 och datan samarbeta så nu förs det över! Men det visst lite tid..

Vad gör ni en fredagskväll? Och vad har ni för planer för helgen? Själv så ska jag på hästtävling imorrn, ska häven hämta på Betten innan (där kommer även min världsbild att rubbas, så om ni känner en jordbävning imorrn, så är det mitt fel...) Där ute ska jag även vara lagledare..(lite spännande för jag vet faktiskt inte vilka som är med i laget ännu...Oops..)
Sen ska jag nog ut till Sofie på kvällen, det ryktas om SingStar..

Men mer om morgondagen får ni höra imorrn!
-Out

Kommentarer
Postat av: Angelica

"God afton" :D

2009-09-25 @ 22:03:44
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0