090917

Gudars vad det kan vara skönt att sitta ner ibland, jag älskar verkligen att ha hand om Emy och Anton, men jises vad man är trött efteråt! men det är en skön trötthet =) Var med Emy på ridskola idag, det var jättekul att se henne sitta på en liten ponny i sin säkerhetsväst, hjälm, ridbyxor (rosa såklart) och chaps.. Hon ser verkligen ut som en proffsig ryttare! (i en 4-årings storlek då da, men endå)

Annars har det varit som vanligt där ute, eller en sak var ny. Dom har skaffat kattunge! Extremt söt, extremt kelig (då och då iaf) och extremt aktiv! Vaknade där vid fem tiden när den kom in till vardagsrummet där jag sov, jag somnade iofs om efter en liten stund men blev ganska glad när Sonny stängde ut den efter ett tag så jag hann få lite mer sömn innan busungarna vaknade! =)

Föresten, det här är säkert jättebarnsligt tycker ni men jag har i flera år tänkt på att börja samla på Fyrklöverns samlingservis Disney Jul. Har ni sett på den? Den är ursöt! Har även tänkt tanken på att inte samla på servisen utan på dom andra sakerna som finns att köpa, julgranskulor, tomtens verkstad (dom har allvarligt tagit figurer ur den tecknade versionen av tomtens verkstad som går på tv varje jul och nu kan man köpa dom som figurer och ha hemma!)
Ok, jag tycker iaf att det är jättekul att titta på sånt här och drömma lite grann om kanske nån gång.. (för just nu så är det så, nån gång, det kostar tyvärr en ganska stor peng att köpa sånt där..)

Aja, kanske köper en grej som en liten julklapp till mig själv.. =)

Nä, snart är det Criminal Minds på tv! Det är min kväll det, vad gör ni ikväll?

Ciao!

(föresten Angelica! Såg på Dödlig fångst på Discovery häromkvällen och en av killarna där hade en kaffemugg från Dunkin Donuts !! )

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, vill-ha-begär!! :D

2009-09-18 @ 09:22:18
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/
Postat av: Anna

hahhahaahhaa! =D

2009-09-18 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0