Tandläkaren

Ok, ännu en sak att kryssa för på vuxen-att-göra-listan. Betala när man går till tandläkaren. Lite surt. Eller, ganska surt dock bra att ungdomar får lite pengahjälp från försäkringskassan.
Hur det gick?
Joda, inga hål men lite kommentarer på att jag borde borsta lite nogrannare. Det var visst lite tandsten och dyl. Aja, man kan ju inte lyckas med allt, nu är det bara att borsta gaddarna lite bättre så man slipper betala för att fixa hål!

Nu ska jag äta frukost (försov mig lite så det hann jag inte med innan gaddis), funderar på att ta en lång frukost med en film eller något.

Saknar min och Angelicas mysiga långfrukost när jag var där. Gott att äta och en vän som sitter på andra sidan bordet. Jag längtar redan tills nästa gång som jag kan åka dit men vet tyvärr inte när det blir. Men om man inte vet om det går - Då ser man till att det går. Men enbart god vilja om det är så =)

Idag ska jag fixa lite här hemma och sen väntar fika med Karolina. Mys!

Och idag provjobbar Angelica på ett ställe i Linköping! Jag håller en tumme för dig!

See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0