Road Trip

Ojoj, det är lite stressigt att hinna med allt när man bara är hemma en dag och sen ska ta båten igen..
Bilder hinner jag tyvärr inte med nu, men kameran åker med så vi får se..

Håller på att packa det sista nu, och sitter på eniro för att dubbelkolla vägbeskrivningen, håller på att komma in i den här gudjagkommeraldrigattklaradethäralltkommerattgååtskogenkänslan. Men tänker sen: Vad är det värsta som kan hända? Jo, jag kör vilse. Punkt. Jag hittar rätt igen och så var det med det.. Men säg det till min hjärna..

Så, klickade nu ner enirosidan. Nu ska jag "bara" blogga lite, kolla lite annat, se till att jag har så lite att göra imorrnbitti som möjligt och sen ska jag sova.

Ok, måste sova nu, är sjukt trött (som vanligt). Men vi hörs imorrn, kanske under dagen annars när jag har kommit fram till Emma!

Sov Gott!


Imorrn ska jag träffa Emma!! Var bara tvungen att skriva det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0