One month to go

Hoppsan, nu var det visst några dagar sen jag skrev sist.. Det är sjukt vad dagarna rullar på, och ibland så känns det knappt.

Vill ni veta en kul sak? Nu är det mindre än en månad kvar tills flytten upp. Nu börjar det kanske bli dags att kolla upp vad man ska ha med sig? =) Just nu så har jag ungefär kommit så långt på listan som till: kläder. I have a long way to go... -.-

Fast det är inget som jag ska göra ikväll, ikväll så ska jag ta det lugnt efter en underbar dag med Emy och Anton. Imorrn är jag ledig så då väntar lite städning, tvättning och kolla upp lite saker som ska med upp.




Vad jag skulle vilja göra en tågluff till! Det var en av mina bästa månader någonsin! Och det var med en av dom bästa! ♥
Efter din examen, vad sägs? En till månad? =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Absolut! Vill, vill, vill! Åh, vad jag älskar den undre bilden förresten... Eler tja, den övre också, men den undre är cool ;)

2009-10-30 @ 13:23:27
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0