hemgång

nu bär det snart hemåt för den här gången.. har verkligen varit helt jävla underbart!! (på ren svenska) Jag är så glad över att jag faktiskt gjorde den här resan och inte bara pratade om den.. Blir så lätt annars att det inte blir något mer än prat..

Har precis bärt ner mina saker till bilen, är bara datorn och handväskan kvar nu.. jag bar ner det mitt under hagelskuren (!) kan oxå tilläggas...

det har varit helt underbart att hälsa på Emma och Angelica men nu ska det faktiskt bli skönt att komma hem och bara....vara ett par dar innan jag börjar jobba igen.

Nej, umgås med Angelica lite grann innan man åker!

Ciao


(vi hörs på gotland nästa gång! förmodligen iaf..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0