Båten

God Morgon!

Sitter på båten nu, får väl se hur länge jag har mottagning... resan börjar bra iaf, klarade rampen utan problem, var faktiskt lite nervös för den innan.. Mest för att jag aldrig har kört på den själv..

Ok, har suttit på båten i ca 10 min och redan så har två olika grupper med kids kommit fram och velat ha mitt bord, för dom får inte plats med bara bordet bredvid. Mitt svar, undrar ni? Hitta ett annat bord med uttag så ska jag flytta på mig. Ingen av dom har kommit tillbaka ännu.. Fast dom sitter nu lite längre bort såg jag.

Nä, ska sätta på en film, äta lite frukost och njuta(?) av dom härliga(?) tre timmarna som väntar.


See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0