Barnvakt

Varit barnvakt idag för Emy och Anton, det var precis vad jag behövde! En bra sak med två små barn är att man hinner inte grubbla så mycket.

Jag var hos läkaren igår för diverse leverfläckar på min rygg, det jag fick?

Ett OJ, mycket klämande, mycket hummande och ahande och en remiss till nån annan mottagning.

Blev jag nervös? Ja, jag har lätt att bli nervös annars men när någon säger så där så blir jag extremt nervös.
Så det var ganska bra att åka till syrran för att vara barnvakt men nu så är jag inte där. Och då börjar grubblandet.. Finns det inget typ piller mot grubblande?


Ok, det där är väl det klokaste som ni kommer att få ur mig ikväll (tragiskt jag vet).

Jag ska stänga av hjärnan i typ ett halvår och gå och lägga mig

Nån som har något roligt att skriva i kommentarerna? Känner att jag verkligen behöver det


Kommentarer
Postat av: Karolina

anna min vän, det kommer ordna sig med allt! :) <3

2009-10-22 @ 18:53:35
URL: http://kaaarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0