Grattis!

Har jag önskat min lilla kära pappa ikväll! Min present? Ja, den "riktiga" presenten får han på lördag för då kommer resten av syskonen hit men han fick iaf nybakade Anna Banana muffins när han kom hem! Och jo, han blev riktigt glad. =)
 
Annars har jag inte gjort så mycket sen jag skrev sist. Var ute i lördags. Grymt mycket folk och det var helt ok, -varken mer eller mindre. Jag vet inte riktigt varför det var så, en stor del var nog att jag var så grymt trött efter 8-18 på jobbet.

Igår var jag gaanska trött så det var bara att ta det lugnt här hemma efter jobbet, såg Änglar och Demoner, recension finns här nedanför.

Imorrn väntar stängning med Johanna och Robin. Per ska även vara där och göra special på Combon. Det lär bli riktigt kul! Tror att jag ska överraska med kladdkaka, Johanna blev så ledsen när hon missade förra gången. =) Vi lär ju inte se varandra på ett tag med tanke på att jag sticker nu i slutet av månaden och hon sticker till landet dow under i januari och ska vara där ca ett år.. I gonna miss her! Får väl åka och hälsa på henne =)

På tal om resor=pengar. Häromdagen så började jag tänka på vad jag skulle göra om jag vann en massa pengar på lotto eller ngt. Och visst jag skulle köpa saker till familjen och jag skulle sätta undan pengar för framtiden och så, MEN en stooor del skulle jag använda till resor! Inget snack om saken. Vad skulle ni göra?

Nej, nu vankas det tårta här hemma, sen blir det nog att softa framför dumburken. Filmen The Terminal går kl nio ska nog se den. Me like Tom Hanks!

Go kväll!

Ps. Föresten, kan jag inte få lite feedback på mina filmrecensioner? är dom bra/dåliga? skriver jag för mkt om handligen, dvs avslöjar för mkt? är det ngt som jag inte borde skriva eller tvärtom? Alla tankar är välkomna!! =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Memories! Läs och garva!



http://angelicahafdelin.blogg.se/2008/january/tillbaka-till-verkligheten.html



och



http://angelicahafdelin.blogg.se/2008/january/minnesvarda-citat.html



Vi MÅSTE snart resa igen!!!

2009-11-03 @ 17:27:26
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag skulle helt klart resa massor om ja vann massa pengar :D! Och köpa en större lägenhet plus en hund ;). Hihi

2009-11-03 @ 17:38:28
URL: http://sosofofie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kan stämma det där med nr 4... :)

2009-11-04 @ 10:20:14
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0