Dagens goda gärning

Har precis kommit hem efter dagens goda gärning =)

Emma ringde, hon stod vid kliniken med en häst som inte ville gå på transporten, men med gemensamma krafter gick det bra!

Annars har jag jobbat idag, halva familjen kom in under dagen och handlade av mig, sen har jag hämtat ett litet paket från DHL och sen har jag handlat lite..

Gud vad roligt det lät när jag läste igenom det... -.-

Ikväll har jag inget planerat än så länge, förutom att boken som jag har fastnat i kallar på mig högt och tydligt från soffbordet... =)

Nä, ska laga mat nu tänkte jag, har dock inte bestämt vad det blir än..

Imorrn väntar Emy och Anton på sin barnvakt =) Så jag kommer att befinna mig i Sanda imorrn

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vad är det för bok??

2009-05-15 @ 08:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0