byebye stockholm

jaha, nu var mina dagar i huvuddstaden över. tar båten hem ikväll.

Det har varit underbart, härligt, precis vad jag behövde!
träffat riktigt roliga människor! Fast Axel tar nog priset

När vi träffas för första gången, får en bamsekram och får sen höra
- Hej, har vi träffats förut?

Så jäkla nice =)

Har då även hunnit med shopping (självklart) och resultatet?
- 4 par skor
- ett par lee jeans
- linnen
- ett par shorts
och lite annat smått och gott

Men nu har man väl smitit från verkligheten tillräckligt länge, så ikväll beger jag min mot gotland igen..

Kommentarer
Postat av: sofia

härligt att komma bort lite, och fyra par skor låter som en alldeles utmärkt shopping :) hoppas allt går bra i nya lyan! kramar

2009-05-29 @ 01:04:47
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0