090506

Hmm, var nån dag sen jag skrev.. Skulle kunna säga att det är pga mkt göra i mitt liv och så, men helt ärligt, jag har jobbat...

Jaha, jobbade idag plus hade ett möte, vi alla som ska vara "swingar" i sommar. Ganska intressant och roligt, fick bla höra en sak om höst/vintern som låter roligt. Sälen någon?

Igår var jag ute hos Anton, han fyllde 2. Han fick som sagt en traktor av mig och Mattias. Mkt mkt lyckat! =)

Imorrn väntar jobb och likaså på fredag.. Sen är det ledigt lör-sön och då väntar lite todo's

-Flytta in till stan med Jennie
-Handla, eftersom skafferiet, kylskåpet och frysen lär vara tomma
-Fira Sonny som fyller 29
-Träffa Emsli som är på ön och Emma.

Sen väntar jobb mån igen...

Vem sa att helger är lugna?

Ska föresten lyckas träffa Angelica någongång, pratade med henne ikväll och det var första gången på ovanligt länge för att vara oss två.. =)
Ps. Hör hört lite rykten om någon utmaning... Får väl se om man får någon... =)

Bai

Kommentarer
Postat av: Angelica

Yup, du är utmanad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0