Lördag, som snart är slut, men när började den?

Den här dagen kom och gick utan att det kändes ett dugg... Blir lätt lite så när man jobbar natt.. klev upp vid två, var jätteseg i huvudet så jag satt och slötittade på Buffy på datan ett tag. Sen bestämde vi här hemma att pizza lät väldigt gott så jag körde in till stan och hämtade hem tre pizzor och efter det har jag suttit lite mer vid datan och lite vid tvn.. Aktivt värre... =)

Igår var iaf jättemysigt! Jag och emma bakade en mkt god kaka (vit choklad och citron) och trots att vi höll på att äta upp all choklad så smakade kakan det iaf.. (tips till alla, baka inte kakor när ni är småhungriga...)
Sen var det spel och film för hela slanten! Spelande var mkt spännande, med knäppa frågor, klassiska citat och dåliga förlorare, nämner inga namn...


Snart ska jag iväg att jobba, jag tycker egentligen om att jobba natt men det är bara den här dödtiden som är lite smått irriterande innan man börjar jobba...

Sov gott på er! (och tänk på mig som jobbar till 4)

Everyday I wake up and it's still the same boring present. I don't think this future thing exists.

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Guud vad god kakan lät! :D

2009-03-22 @ 18:24:56
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0