Inte en dödkväll på jobbet...

Det var liiite mer att göra ikväll än igår... Men det var bara att sätta in den där extra växeln som man inte trodde man hade och köra på, hem kom man i alla fall...

Sitter just och läser Angelias blogg, och jag håller verkligen med!! Jag har exakt det på mitt jobb, det är tack vare mina underbara arbetskompisar som jag har stannat i 4 år på Donken. Och fortsätter jag att trivas som jag gör nu och skrattar så mkt (med och åt) med alla så kommer jag vara kvar där ett tag till..

Sitter också och tittar på Julias album på facebook om Thailand,
det är absolut inte att man längtar tillbaka och vill göra om alltihopa.... Men man har iaf bilderna och minnena och dom kommer man ganska långt på, tills nästa resa iaf! =)

Nu ska jag se på lite One Piece och sen ska jag sussa

I had been waiting so long to run free, that goodbye was harder than I ever imagined

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Svar: Jag har mysdagar varje dag! Svävar runt på små rosa moln... ALLT är bra just nu! All happiness to the world <3 (nej, jag är inte hög. Inte på droger iaf... ;) )



Hur är det med dig? :)

2009-03-19 @ 11:08:54
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0