Filmkväll med Emma

Är hemma hos Emma nu.. kom hit efter jobbet och sen dess har vi mest sett på film... =)
hittills har det blivit Bedtimes Storys, Twilight och Fullmetal Panic, hittils har det blivit tre avsnitt och det lär bli fler =)

Bedtimes Storys var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde! Lite av en feelgood movie, men helt ok. Twilight har jag sett lite av förut men en jättedålig version så nu såg man faktiskt allting... =P Ok, helt ärligt, fan vad han är snygg!  =D

Fullmetal Panic är bra, men jag hänger inte riktigt med i alla svängar men nångång kommer jag väl ifatt.. Det kanske kommer om vi ser fler avsnitt..

Det här ser förmodligen väldigt roligt ut. Jag sitter i stolen, emma sitter bakom mig i stolen. jag bloggar, emma (delvis jag) pratar med jonas över skype, på högtalarn.. trångt, mysigt, roligt och fnittrigt... =)

Här, jonas ett citat för dig (inte av dig dock..)

It means that all that treasure is only a boat ride away!

(om du inte fattar, så är du dum...) =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0