Dödkväll på jobbet

Men såna kvällar är sköna dom oxå ibland!! Vi var grymt effektiva och kom hem snabbt och smidigt!



Hur ska man göra med lägenhet? Just nu så sätter jag för och nackdelar med en rumskompis, etta, tvåa.. ja, allt. Och så är det ju så att ska jag skaffa lägenhet så får jag sätta mina resplaner på is, för då kommer det ta längre tid att spara pengar till det jag vill göra...

Tänk vad lätt det skulle vara om någon bara bestämde allt sånt här för en...

Men då skulle man nog aldrig bli vuxen, det här hör väl till...

Föresten, GRATTIS Emma!!! Jag kommer och firar dig på fredag!
Och som en tidig present får du gissa från vilken film:

Pray to the gods. We may be meeting them soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0