Brännboll?

Är nu hemma efter ett sjyst arbetspass.. 17-23 (som blev 00 för jag var kvar och snackade, dock utstämplad..) Martins uppkörning imorrn så det var ganska mkt fix och trix men sånt är ganska roligt, och det var ju inte så mkt annat att göra.. och vi var riktigt duktiga, lyckades jobba medan vi pratade.. =)
Dock så var det absolut roligaste när jag hade slutat och står vid köket och så hör och ser jag hur, ja två st (nämner inga namn...) börjar bråka/diskutera/whatever om något ganska irrelevant och så började det hela...
Person nr 1 kastar en ostskiva på person nr 2. 2 kastar då tillbaka osten. 1 rullar ihop osten till en liten kladdig boll och kastar den, träffar 2 mitt på magen. 2 tänker kasta tilbaka den (igen), då tar 1 en brödspade och håller den för kroppen för att sen ändra sig och håller den som ett basebollträ... 2 kastar osten, 1 träffar faktiskt osten men det var inte så mkt studs i så det blev inget bra skott..
Under hela den här tiden står jag och fullkomligt vrider mig av skratt... (ni kan ju tänka er...)

Och det som nästan är det absolut bästa, minuterna innan hade vi alla tre kommit fram till att det folket på jobbet som gjort att vi har varit kvar så pass länge, vi bevisade iaf det.. (åter igen, till litet försvar, det var extremt lite att göra...)

Nu ska jag sussa, ska träffa Jennie imorrn och sen jobba 17-03..
Natti

Föresten, kom ihåg Earth Hour imorrn! Vi släcker ner (det som går) på McDonalds. Gör det ni oxå!

Kommentarer
Postat av: Jessica H

haha, min 10åriga kusin kom och knackade på o påminde oss om att vi glömt att släcka. Så det var bara att stänga av all el, och så satte vi oss på golvet i köket (fråga mig inte varför) och pratade och skrattade!

2009-03-29 @ 00:04:53
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0