Hello monday, long time no see

Jikes, har det redan gått så länge sen sista inlägget? oops.. fast har iofs inte haft en data på ganska många dar nu, jennies sa upp sig en dag..
Sitter ute i Endre nu, sov här inatt (drack vin på studentmottagningen) men ska snart köra in till stan och jobbet.

Vad har hänt sen sist? Jag har jobbat, Mattias har tagit studenten (han är verkligen inte liten längre va?), umgåtts med vänner och familj.. Var på grillfest hos Emma i lördags, askul!

Idag väntar jobb 16-01, det är jag, Carro och Johanna som stänger, kan bli intressant.. =)

Det här inlägget kändes väldigt flummigt, men det kan vara jag, idag har jag för ovanlighetens skull sovit för länge tror jag.. Efter drygt en och en halv vecka med för lite sömn så känns det extremt konstigt att ha sovit för mycket...!

Hoppas jag vaknar till till jobbet... Men det brukar jag göra, mitt livselexir finns där - Coca Cola =)
(Föresten, vill ni veta en sak? det är väldigt uppiggande att blanda cola och dextrocol, eller hur det nu stavas!)

Nä, bai bai

Ps. Fick reda på en skum fakta häromdagen, visste ni att det aldrig har utbrytit ett krig mellan två länder som båda har McDonalds? Så nästa gång nån frågar vart jag jobbar med, ska jag säga att jag jobbar som fredsmäklare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0