Good morning, Good evening, Good night!

Jaha, då var man här igen (kors i taket..!) Känner mig så jäkla trött just nu, men så har bra trött, som man känner när man verkligen har jobbat ordentligt med hela kroppen..
Det var koll på jobbet idag, två snubbar från hk kom ner och kollar ALLT! allt från, hur ser det ut under glassmaskinen, till hur många salladsblad man lägger på bigen och så vidare... En hel dag med dom, dom gick inte förens halv åtta!! Lite tröttsamt men samtidigt ganska roligt, för nu fick vi ju visa hur bra vi faktiskt är! och jag och Karolina rockade i matsalen! =)
Sen i riktig sommarspirit så jobbade jag över i en timme och en kvart men men, tänk på pengarna! =)

Har börjat spara nu, men tänker nog inte köra en sån där dumsparning igen, utan den här gången kommer jag att unna mig själv lite saker oxå! Vilket gör att jag inte kommer iväg riktigt lika fort men men, den som väntar på ngt gott..

Nej, ska se nåt avsnitt på Supernatural innan sängen kallar, jobbar natt imorrn så jag ska försöka sova länge imorrn (vilket gör att jag verkligen hoppas att den som ringde vid sju imorse inte ringer igen!!!! )

Bai

Ps. Nån som har lust att hitta på nåt nån dag?  Börjar känna mig som en eremit... ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0